Wśród oferowanych przez nas rozwiązań dla lokali gastronomicznych i hoteli znajdą Państwo:
System operacyjny: |
Gastro Szef - Windows 95/98/NT/200/XP/7/8 Gastro POS - Windows 95/98/NT/2000/XP/7/8 |
Charakterystyka: |
do obsługi i rozliczania gastronomii |
Strona producenta: |
www.gastro.pl |
Rodzina programów GASTRO (POS, SZEF, Finanse) produkcji firmy SOFTECH Sp. z o.o. jest kompleksowym rozwiązaniem do prowadzenia sprzedaży, rozliczenia oraz kontroli utargów, magazynów i kalkulacji w gastronomii w oparciu o system komputerowy. Program gastronomiczny (kalkulacyjny, kelnerski) obsługuje żywienie zbiorowe otwarte i zamknięte. Z programów Gastro korzysta w Polsce prawie 6000 punktów gastronomicznych o najróżniejszym profilu:
Więcej informacji oraz wersję demonstracyjną znajdą Państwo na stronie producenta: www.gastro.pl .
System operacyjny: |
Windows 95/98/NT/2000/XP/7/8 |
Charakterystyka: |
do obsługi recepcji hotelowej |
Strona producenta: |
www.chart.pl |
System Oprogramowania Hotelowego CHART znajduje zastosowanie w hotelach miejskich, pensjonatach, ośrodkach wypoczynkowych, sanatoryjnych i wczasowych. Program, pomimo że zawiera bogaty pakiet funkcji obsługujących czynności recepcyjne oraz wspomagające zarządzanie charakteryzuje sie łatwością obsługi. Nie sprawia żadnych problemów osobie zaznajomionej z podstawowymi zasadami obsługi komputera w środowisku MS Windows. Przy wdrażaniu oprogramowania nie są wymagane długie, czasochłonne i kosztowne szkolenia. Współpraca pomiędzy użytkownikiem i programem realizowana jest za pośrednictwem kolorowych ikon i czytelnych przycisków oraz logicznie powiązanych "okienek". Liczne grono użytkowników Systemu CHART przekonało się, że jest to najbardziej "przyjazne" oprogramowanie hotelowe na rynku.
System Oprogramowania Hotelowego CHART złożony jest z trzech modułów standardowych: RECEPCJA, ZESTAWIENIA, INTERNET oraz dodatkowo dwóch, specjalnie przeznaczonych dla sieci hotelarskich:: CENTRUM -KLIENT oraz CENTRUM - SERWER.
System CHART może współpracować z centralami abonenckimi, z zamkami elektronicznymi, z urządzeniami fiskalnymi czołowych producentów oraz oprogramowaniem finansowo - księgowym firm:
Więcej informacji oraz wersję demonstracyjną znajdą Państwo na stronie: www.chart.pl.
System operacyjny: |
Windows 95/98/NT/2000/XP/7/8/10 |
Charakterystyka: |
bezprzewodowy system komunikacji dla kucharzy i kelnerów system przywoływania obsługi kelnerskiej bezprzewodowy system identyfikacji klientów przy stolikach bezprzewodowe systemy przywoływania klientów |
Strona producenta: |
www.lrspoland.pl |
Long Range Systems, Inc. (LRS) jest liderem rynku innowacyjnych rozwiązań bezprzewodowych i producentem bardzo popularnych na rynku amerykańskim systemów przywoławczych dla branży gastronomicznej. Dzięki współpracy z firmą Softech, zaliczaną do grona głównych dystrybutorów LRS w Polsce, możemy zaoferować Państwu te nowoczesne rozwiązania.
Produkty LRS to między innymi:
– bezprzewodowy system komunikacji dla kucharzy i kelnerów.
System idealnie sprawdza się we wszelkiego rodzaju obiektach gastronomicznych, umożliwiając kadrze kelnerskiej o wiele bardziej kompleksową obsługę dużej ilości gości, podnosząc standard obsługi i praktycznie eliminując reklamacje zbyt chłodnych posiłków.
1. Informacja o gotowości potraw do odebrania trafia z nadajników zainstalowanych w kuchni do odpowiednich kelnerów. Kucharz po przygotowaniu dania zawiadamia o tym kelnera, wpisując jego numer na nadajniku.
2. Informacja drogą radiową trafi na Pager (Powiadamiacz) Kelnera, który w wyznaczonym czasie powinien odebrać danie i potwierdzić ten fakt na Panelu Potwierdzenia - urządzeniu, znajdującemu się w kuchni lub przy barze, na którym wyświetlany jest numer przydzielony pracownikowi, zobowiązanemu do odebrania posiłku.
3. Dyskretne sygnały wysyłane z nadajników będą się automatycznie powtarzały na pagerach w określonych odstępach czasu do momentu potwierdzenia przez danego kelnera na Panelu Potwierdzenia odebrania dania z kuchni. Jest to szczególnie pomocne w przypadku konieczności dostarczenia dania na inne piętro restauracji lub na zewnątrz (np. do ogródków).
4. W przypadku, gdy po trzech kolejnych ponagleniach pracownik nie wykona wymaganej czynności - z systemu zostaje wysłana odpowiednia informacja na alfanumeryczny Pager Menedżera.
Dzięki Server Paging System kelner może więcej czasu spędzać z klientami na sali, bez konieczności ciągłego zaglądania do kuchni, w celu sprawdzenia, czy dane danie jest już gotowe.
Więcej informacji znajdą Państwo na stronie: www.lrspoland.pl.
System operacyjny: |
Windows 95/98/NT/2000/XP/7/8 |
Charakterystyka: |
do obsługi i rozliczania gastronomii |
Strona producenta: |
www.s4h.pl |
S4H POS to nowoczesne narzędzie pozwalające kelnerowi w wygodny sposób prowadzić rachunki gości. Bogata funkcjonalność programowania klawiszy, szybkie odnajdywanie żądanego towaru, duża ilość obsługiwanych drukarek pozwala spełnić najbardziej wyrafinowane potrzeby klienta.
SmartRest jest najnowszą aplikacją stworzoną na miarę dwudziestego pierwszego wieku opartą o rozwiązania mobilne. Aplikacje znajdą Państwo w sklepie Google Play. SmartRest dedykowany jest dla wszystkich konsumentów, w szczególności ceniących czas, nowoczesność i będących „smart”. W swoim zakresie oferuje (zintegrowane zamówienia, mobilną kartę menu, płatności mobilne, przywoływanie po odbiór, badanie opinii klientów, bezpośrednią komunikację, nowatorski program lojalności, oceny i rekomendacje, rezerwacje stolików, oferta „tu i teraz”). Konsument zamawia – płaci, a zintegrowany system w restauracji, barze czy stołówce smart automatycznie uruchamia procedurę realizacyjną we wszystkich procesach z nim związanych.
Nowoczesny system pozwalający na komunikację pomiędzy kuchnią a kelnerami. Wszystkie zamówienia są na bieżąco wyświetlane na specjalnym ekranie w kuchni, gdzie kucharz może szybko zmieniać ich status. Dzięki temu rozwiązaniu już żadne zamówienie nie zostanie przeoczone.
Prosta w obsłudze, okienkowa aplikacja magazynowo-rozliczeniowa posiadająca rozbudowany i zaawansowany system raportowania. Już nigdy nie zabraknie niczego w magazynie, a wszelkie rozliczenia sprawdzisz w jednym miejscu.
Oprogramowanie dla cateringu od S4H przeznaczone jest między innymi dla szpitali i stołówek pracowniczych oraz dla firm typu Fit Catering specjalizujących się w dostawie zdrowej żywności na zamówienie. Dzięki kompletnej kalkulacji wszystkich wartości odżywczych wszyscy klienci są zadowoleni z jakości dostarczanego menu ,wyliczenie kosztów pozwala Ci uzyskać zawsze pełny obraz swojego biznesu.
Dodatkowa aplikacja S4H Mobile POS ( bonownik ) współpracuje z S4H POS. Optymalizuje czas pracy kelnera oraz skraca czas oczekiwania na zamówione potrawy. Dzięki niej kelner nie musi często podchodzić do oddalonego terminala aby wprowadzić zamówienie. Prześle je bezpośrednio przy kliencie poprzez urządzenie przenośne pracujące w środowisku Windows bezpośrednio do systemu S4H pracującego w restauracji.
Znakomite rozwiązanie dla małych punktów gastronomicznych, które chcą szybko rozpocząć sprzedaż za pomocą aplikacji POS. S4H POS Lite zawiera wszystko, co potrzebne w małej sprzedaży gastronomicznej.
Zintegrowany z wszystkimi modułami systemu S4H program do zarządzania zasobami. Pozwala w sposób zorganizowany planować przebieg różnego rodzaju zadań organizowanych w Twoim obiekcie. S4H CRM pozwala połączyć różnego rodzaju dokumenty ( np. dla hotelu - rezerwacje pokoi, planowanie menu, faktury, asygnaty; dla gastronomii - terminarz imprez, planowanie menu, planowanie zamówień, faktury; dla produkcji - rezerwacje dostaw półproduktów, planowanie zaopatrzenia stanowisk w materiały, prognozowanie zaopatrzenia dla zakładu, faktury, asygnaty ). Wraz z S4H CRM oprócz powiązania wszelkich dokumentów w jednym miejscu posiadasz zbiór zadań dla Twojego personelu.
Aplikacja webowa, która synchronizuje się z programem S4H Chef. Za jej pomocą sprawdzisz ostatnią sprzedaż, zakupy, stan magazynów i wiele więcej. Wszystko to na ekranie tabletu, telefonu komórkowego, z dala od lokalu i za pośrednictwem internetu - wystarczy zalogować się w systemie.
Oprogramowanie sklepu internetowego Zamow.S4HONLINE to aplikacja webowa, która po zsynchronizowaniu z S4H Chef umożliwia klientom zakładanie konta oraz zamawiania produktów z dostępnego asortymentu. Zamówienie jakie złoży klient będzie wyświetlone na ekranie S4H POS i przekazane do realizacji. Oprogramowanie sklepu internetowego Zamow.S4HONLINE polecamy zwłaszcza osobom prowadzącym restauracje i chcącym usprawnić sposób składania zamówień.
Więcej informacji oraz wersję demonstracyjną znajdą Państwo na stronie: www.s4h.pl.
System operacyjny: |
Windows 95/98/NT/2000/XP/7/8 |
Charakterystyka: |
do obsługi i rozliczania hoteli |
Strona producenta: |
www.s4h.pl |
Zastosowanie pakietu S4H w hotelu daje osobom zarządzającym unikalną możliwość posiadania zintegrowanego systemu, który wymaga konsekwencji w działaniach całej obsługi. Managerom dostarcza natomiast spójnej informacji o wynikach finansowych, obłożeniu, oraz innych, mniej istotnych parametrach ich obiektu. Innowacyjne rozwiązania wykorzystujące internet oraz urządzenia mobilne przyspieszają przepływ informacji i eliminują błędy obsługi, która nie korzysta już z kartki papieru do przenoszenia ważnych informacji i nie ma szans jej utracić. Nowoczesny system komunikacji z gościem wykorzystujący automatycznie generowane e-maile oraz SMS-y pozwala klientom hotelu poczuć się komfortowo i uświadamia ich, że dobrze zrobili wybierając Twój hotel.
Sprawne zarządzanie obiektem noclegowym jeszcze nigdy nie było tak proste. Sporządzaj listę gości, wystawiaj rachunki i faktury, planuj pobyt, rezerwuj zabiegi spa. Połącz system z pozostałymi produktami S4H i zaoferuj swoim Klientom spokojny wypoczynek, a pracownikom bezstresową pracę.
Prosta w obsłudze, okienkowa aplikacja magazynowo-rozliczeniowa posiadająca rozbudowany i zaawansowany system raportowania. Już nigdy nie zabraknie niczego w magazynie, a wszelkie rozliczenia sprawdzisz w jednym miejscu.
S4HONLINE MiniBarek to moduł umożliwiający sprawne zarządzanie minibarkami w pokojach hotelowych. Dzięki tej aplikacji w sposób szybki i intuicyjny można rozliczać minibarki w pokojach i automatycznie wystawiać za nie obciążenia dla klientów.
System rezerwacji pokoi S4HBooking to znakomite uzupełnienie programu S4H Hotel&Spa. Duże możliwości konfiguracji i prostota działania, jak również brak pośredników sprawiają, że jest to atrakcyjna oferta dla każdego obiektu noclegowego.
Zintegrowany z wszystkimi modułami systemu S4H program do zarządzania zasobami. Pozwala w sposób zorganizowany planować przebieg różnego rodzaju zadań organizowanych w Twoim obiekcie. S4H CRM pozwala połączyć różnego rodzaju dokumenty ( np. dla hotelu - rezerwacje pokoi, planowanie menu, faktury, asygnaty; dla gastronomii - terminarz imprez, planowanie menu, planowanie zamówień, faktury; dla produkcji - rezerwacje dostaw półproduktów, planowanie zaopatrzenia stanowisk w materiały, prognozowanie zaopatrzenia dla zakładu, faktury, asygnaty ). Wraz z S4H CRM oprócz powiązania wszelkich dokumentów w jednym miejscu posiadasz zbiór zadań dla Twojego personelu.
Aplikacja webowa, która synchronizuje się z programem S4H Chef. Za jej pomocą sprawdzisz ostatnią sprzedaż, zakupy, stan magazynów i wiele więcej. Wszystko to na ekranie tabletu, telefonu komórkowego, z dala od lokalu i za pośrednictwem internetu - wystarczy zalogować się w systemie.
Aplikacja S4H CleanRoom to innowacyjne narzędzie wspomagające pracę housekeepingu w Twoim hotelu. Przy pomocy dowolnego urządzenia mobilnego połączonego z publiczną siecią internet Twój personel przekaże informacje o statusie pokoi i ewentualnych usterkach technicznych, a także rozliczy minibarek w każdym pokoju.
Więcej informacji oraz wersję demonstracyjną znajdą Państwo na stronie: www.s4h.pl.